Sa una ta ka makita abi ko ikaw na gid bala
ako nadarama pirmi taka nadamguhan
indi ko mahambal sa imu kung anong ginabatyag ko
pro ginpili ko nga indi ka pghambalan.

kun bal an mo lang tani
ang akon na nabatyagan
pilion mu pa ayhan ang pagpalangga ko.

kun bal an mo lang tani
ikaw lng ang palanggaon ko
hasta gid sa katapusan tani imu mabatyagan.

abi ko kaya ko na, mabuhi nga wla kana
dri ko nagsala sa isip indi ka madula.
ako my mabatyagan indi ko na gid mapunggan
ano gid bala,
tani kita na nga duha.


pro batunon ko tanan kung wla gd pag.asa
ang pagpalangga ko ngani
sang wla gid naguba.

Kun Bal an Mo LAng TAni
-Angelkym

Smiles, laughters

2 comments:

Media-Girl said...

anu man n job?..tandem sang bisaya kag ilonggo?..hehe...pro nami gid ang poem bala, daw true gid...hehe...

JB said...

song naxa...aheheh...heard of it recently lng sa radio...

Post a Comment